Tulipes

Et regalo tulipes.
Moltes, perquè no puc totes.
Les deixo a la teva vora
per a que et sonriguin per mi.

Solen ser liles i taronges,
però també blaus del mar que enyores,
roses, gros, blancs,
o fins i tot vermells.

Si pogués, ompliria la teva habitació
com a mostra de tots els colors
que avui vesteixen el meu cor:
un arc de Sant Martí pintat per tu.

Els seus pètals són extensions dels meus dits
per si se t'acudís acaricar-te amb ells.
I també dels meus llavis, per mirar de tocar-te
al mateix instant que t'apropis a olorar-los.

Centenars de tulipes
que s'obren, alhora que s'obren els meus braços
per a oferir-te el meu pit nu
i després abrigar-te tancant els pètals.

Centenars de tulipes
que et rodejen, et cuiden,
et mimen, t'observen i et somriuen.
Que sens dubte desitgen dormir als teus braços.

Centenars de tulipes
que queden mudes en admirar la teva bellesa
i que només perqué els hi falta la veu
no poden dir-te com t'estimo.

1 comentarios:

  Deric

17 de gener de 2009, 20:57

m'encanten les tulipes, sobretot les vermelles