A contrallum

Tancaré els ulls i em perdré a la teva silueta
T'imaginaré davant la meva finestra, a contrallum.

Dibuixaré el teu contorn amb les mans
formant les teves cuixes i els teus malucs
i els meus dits polze fregaran els teus pits
en dissenyar el teu tors i aixelles.

Sentiré com el teu cos s'apropa a poc a poc
pel frec premeditat de les teves cames.
Per l'augment de l'intensitat del teu aroma.
Pel teu xiuxiueig en dir-me: “Ja sóc aquí”.

La meva respiració s'aturarà del tot
quan suaument seguis a sobre meu.
Sense avís previ. Sense fer esforços.
Amb extrema tendresa faràs que sigui part de tu.

No obro els ulls. Encara no.
Espero a que sospiris el meu nom;
a que la teva carícia al meu pit sigui un comiat.
A veure com t'allunyes per la finestra, a contrallum.

4 comentarios:

  Deric

21 de juny de 2009, 12:22

terriblement eròtic

  marc

21 de juny de 2009, 12:25

Deric: Aquesta era la idea ;)

Gràcies!

  Maria

21 de juny de 2009, 21:40

Tanca els ulls. Mai m'allunyaré.

  Guspira

29 de juny de 2009, 0:12

sensual, seductor...