Mi primera canción, Chispas

Nunca bailamos nuestra canción. Ni siquiera podríamos decir que tuviéramos una con la que sentirnos identificados. O ... bueno, puede que bastara con escoger una de la banda sonora de nuestra Historia del Metro. Así que cuando Nuria me propuso adaptar una de las canciones que Minimal tiene en inglés, yo ... no pude resitirme a hacerla nuestra. Nuestra de verdad.

Arrancarte un "Es increíblemente hermosa" ya compensó. Que pudieras leer la letra y te gustara me hizo sentir orgulloso y satisfecho. Y es que tener la posibilidad de ponerle música a nuestros sentimientos, emociones, ... a nuestra historia en definitiva ha sido maravilloso.

Me haces sentir. Me haces expresar. Me haces no querer dejar de ser yo. Me haces ... seguir queriéndote eternamente.

El título de la canción es Bruixeta, la versión en catalán de Ensort de Minimal.


MP3
Bruixeta

Som dos amants
a un món incert
volent gaudir
d'un sol moment

Em dius: "Fuig d'aquí"
però el desig és tan intens.
Et dius: "És ell"
i l'amor és tan immens
que en mirar-me als ulls
les barreres cauen.

"Obre'm el cor amb la mirada"
"Ja hi sóc a dins. No te n'adones?"
"Omple'm el pit. Dona'm la lluna."
"Porta'm al cel i viu-me."
"Obre'm el cor amb la mirada"
"Ja hi sóc a dins. No te n'adones?"

Atzar. Foscor.
Els dits creuats.
"Amor. No és just"
"T'estimo tant"

Em dius: "Fuig d'aquí"
però el desig és tan intens.
Et dius: "És ell"
i l'amor és tan immens
que en mirar-me als ulls
les barreres cauen.

Anhels ocults
Dos amants contracorrent.
Un món injust
que ara ens diu que no hi ha temps.
Un amor etern
que ens hem permés viure.
I que ens fa ser lliures.

1 comentarios:

  Anònim

29 de juliol de 2009, 10:36

Mare de Deu, que maca!!! I que be cantan Els Minimal...

Aixo sempre sera vostre ...

;)

Mónica