Vine amb mi

Sento els teus ulls clavats als meus, tot esperant trobar un gest indicatiu de la temperatura que les meves entranyes pateixen.

Em fonc a les teves mans quan llisques amb elles sobre la meva pell. La teva cara és la imatge del desig a punt d'esclatar i em fas cremar encara més.

Desespero quan els teus dits m'acaronen. Ara que ja no sóc jo. Ara que tot el meu ésser és a la teva mà. Ara, que amb els ulls et demano que m'escanyis ben fort.

Et demano, et prego, que em deixis formar part de tu. Que em guiïs al teu interior i que ens posseïm. Que siguem un de sol i que la teva boca maltracti els meus llavis, el meu coll, el meu pit, ...

Abriga'm amb la teva pell. Cobreix-me amb ella i fes-me sentir poderós vestint tan fina armadura. Que la calor d'una abraçada em cali fins el moll de l'ós.

Dóna'm a tastar de la font de la vida. Que les meves mans mimin, envoltin, acariciïn el teu pit mentre l'observo amb amb absolut delit. Que la meva llengua el coroni i la meva boca s'ompli del teu sabor.

Mou-te. Mira'm. Penetra'm tu amb la mirada com faig jo amb el teu cos. Aboca tot el teu amor en el moment precís en que jo esclati de joia. Viatgem plegats al paradís compartint un somriure satisfet; un petó emocionat; una carícia portadora de tota la tendresa del món.

1 comentarios:

  Kalmia

12 de juliol de 2009, 14:07

Hola Marc ^^ me preguntaste hace unos día si podías usar uno de mis dibujines para un realto . Pues si, si qu epuedes jajajaaj Ay ama! Con tastos blogs que tienes no sabía donde responderte XDDDDD