Uf, uf, ufff...

Quina setmaneta! Si dilluns ja vaig al·lucinar sentint Els Minimal cantar “Bruixeta” en directe i en format acústic, avui... ja s'ha acabat de rematar quan he rebut un correu electrònic on diu:

Estimat participant,

El Jurat del premi literari “Alella a Isidre Pòlit – Premi relat curt d’astronomia – VI edició” es complau en informar-vos que la vostra obra ha estat escollida com a accèssit.


El relat curt que vaig presentar és una versió revisada i traduïda al català d'aquest que vaig publicar al bloc ja fa un temps. Participava amb obres a tots tres premis i, tot i que em feia il·lusió poder guanyar el de poesia, que hagi estat guardonat aquest precisament té un significat molt especial per a mi.

Dissabte recolliré el meu primer premi com a escriptor (m'he atrevit a dir-ho). I, si m'ho permeten, amb la il·lustració que em va donar el 50% de la inspiració per escriure'l (ai, David. Encara en farem alguna cosa d'aquesta col·laboració).

9 comentarios:

  Anònim

21 d’octubre de 2009, 21:44

M'alegro moltissim, un premi molt merescut, un dels teus fans ;) Petons Marc.

  David

21 d’octubre de 2009, 21:53

oeoeeeee! felicidades Marc! :D

  marc

21 d’octubre de 2009, 22:37

Anònim: Moltes gràcies!! Tot i que... ja m'agradaria saber qui ets ;)

David: ¡Gracias, guapetón! El sábado ya pago yo :P

  Eli

22 d’octubre de 2009, 9:33

Un premio merecido!
Muchas felicidades señor escritor.

  marc

22 d’octubre de 2009, 10:26

Eli: ¡¡Muuuchas gracias, señora escritora!! ;)

  sahira

22 d’octubre de 2009, 13:07

enorabuena, que ilusion, esque no es porque hayas ganado el premio pero no me extraña escribes realemnte muy bien, eres una futura muy buena escritora.


miau

  marc

22 d’octubre de 2009, 13:21

sahira: Muchas gracias por tus palabras. Pero... te aviso que por muchos premios que gane no tengo prevista una operación de cambio de sexo ;)

  Ariadna

22 d’octubre de 2009, 19:37

Felicidades artista! ;)

  Diego Rodríguez

26 d’octubre de 2009, 9:33

L'autor ha eliminat aquest comentari.