Bum Bum Bum


Bum Bum Bum
El cor bombeja alcohol per les venes.
Si tanco els ulls, el cap gira.
Ja no penso. Ja no aturo. Ja no quantifico.

Bum Bum Bum
El cor crida. Demana. Neguiteja.
Si tanco els ulls, la meva ment et busca.
Ja no controlo. Ja no vigilo. Ara, et busco.

Bum Bum Bum
El cor et vol. Et desitja. Et colpeja.
Si tanco els ulls et tinc. Et sento. T'atrapo.
Ja no hi ha raó. Ja no hi ha ordres. Ja no hi ha roba.

Bum Bum Bum
El cor s'escalfa. El cos s'escalfa. El ventre s'incendia.
Si tanco els ulls, els teus em miren com mai.
Ja no dissimulo. Ja no som dos. Ara som un.

Bum Bum Bum
El cor és esgarrapat, mossegat, maltractat.
Si tanco els ulls, em dono. Gemegues. Morim.
Ja no hi sóc. Ja torno a ser. Ara tot és real.

1 comentarios:

  Guspira

15 d’abril de 2010, 19:45

Si tanquem els ulls per trobar algú és perquè amb els ulls oberts no el podem cercar. Desig disfressant la realitat?
M'agrada...